Salutare,
cum de 1 mai ne luam libere si cum suntem un club care se respecta, in urma discutiilor de pe alt subiect al meu am vazut ca sunt amatori sa plece in bulgaria. Bun am zis, atunci cum ar fi sa plecam in gasca de cat mai multe C4 ca da de nu se poate, oricum deja se simte nevoia de un suc ceva la intalniri.
Ideea sa plecam de 1 mai in bulgaria mi se pare una buna, mai ales ca suntem un club care se respecta
In afara de asta cred ca suntem primul club auto din Romania care isi face o intalnire in alta tara.
Oferta de tarife o puteti descarca direct in format PDF la http://www.e-vacanta.com/ofertaSandSTRA ... lgaria.pdf
Orice idei/sugestii/intrebari pe tema asta bagati-le direct pe forum, nu pe PM ca ii intereseaza pe toti.
Nu ma intrebati de alte statiuni ca doar pe astea am contracte directe in Bulgaria si implicit doar pe astea pt baga discount. Oricum e de unde sa alegem
am schimbat pollul, sa alegem hoteluri [/b]
Ultima oară modificat Lun Mar 12, 2007 8:07 pm de către silvius, modificat de 6 ori în total.
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
inteleg... o sa pun o descriere pentru fiecare statiune in parte... ideea e ca in pdf sunt si pozele hotelurilor plus tarifele de catalog la care am spus ca pun discountul.
Orice intrebari va vin in cap le puneti aici si va raspund ca asta fac zilnic
stabilim de comun acord cand plecam sau plecam in zile diferite, nu are importanta. Important e sa stam acolo vreo 2 seri macar sa ne distram/parade de c4, chestii....
Unii pot veni mai repede si pot sta mai mult, altii mai putin, in functie de libere.
Sunt hoteluri la tarife joase cu all inclusive de ex. care sunt super.
Stiu ca e ceva inedit pe un club auto, dar noi suntem aia alive with technology
OK,
descrieri succinte ale statiunilor.