DVR
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje: 11065
- Membru din: Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: DVR
asa si ...ce sa faca aia cu ea? crezi ca e ca in filme sa se faca recunoastere faciala sau dupa iris sau cam ce crezi tu? a daca aia sunt cunoscuti de poltisti bine, daca ii recunoaste bine, daca ii prinde altfel si folosesc si inregistrarea asta bine. dar nu iti face impresia ca duci pozele alora si gata e rezolvat cazul
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: DVR
Nu sintem foarte departe. Postez doar o portiune relevanta, ca tot era un STI prin zona
http://www.youtube.com/watch?v=a0QjuaSe_sE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=a0QjuaSe_sE" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje: 11065
- Membru din: Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate: Bucuresti
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: DVR
Pai doar nu crezi ca am facut filmul cu telefonul mobil
Nu l-am montat inca, azi i-am facut doar o proba de drum.
Nu l-am montat inca, azi i-am facut doar o proba de drum.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: DVR
Asta e magaoaia, intinsa pe parchet, front-view, HDD-ul in carcasa lui, GPS-ul si camera:



Si un filmulet cu pornirea, testele in casa le-am facut alimentindu-l de la sursa unui PC dezafectat:
http://www.youtube.com/watch?v=btkFLU4OLbU" onclick="window.open(this.href);return false;



Si un filmulet cu pornirea, testele in casa le-am facut alimentindu-l de la sursa unui PC dezafectat:
http://www.youtube.com/watch?v=btkFLU4OLbU" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
spooky
- Mesaje: 405
- Membru din: Joi Noi 01, 2007 10:31 am
- Numar Inmatriculare: B-112-UFO
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: DVR
banuiesc ca GPS-ul e pentru determinarea vitezei... nu?
http://cgi.ebay.com/GPS-DASHBOARD-CAMER ... 1|294%3A50" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cgi.ebay.com/Windshield-Dash-Mou ... otohosting" onclick="window.open(this.href);return false;
din cate vad eu nu e ceva dedicat... vad ca ai un inversor (12 > 220 ???)
http://cgi.ebay.com/GPS-DASHBOARD-CAMER ... 1|294%3A50" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cgi.ebay.com/Windshield-Dash-Mou ... otohosting" onclick="window.open(this.href);return false;
din cate vad eu nu e ceva dedicat... vad ca ai un inversor (12 > 220 ???)
C4 1.6 HDi 110CP SX, gris fer, 299.000 km din 07/2006
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
-
spooky
- Mesaje: 405
- Membru din: Joi Noi 01, 2007 10:31 am
- Numar Inmatriculare: B-112-UFO
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: DVR
Uite ce stie sa faca jucaria lui mituc:
* Features:
o Video resolution up to D1 (704 x 576 pixels) for one-channel
o 8 to 32V operation supported
o Highly efficient power management
o Supports scheduled power on and off
o Supports power down after specified time on ignition
o Shockproof cradle
o Rugged design
o Continuous record
o Record on alarm supported
o Vehicle telemetry (like speed, route and car ID), can be stored in video
o Error-resistant file system design, compatible with FAT32
o File certificate with water mark value
o GPS information processing and recording with video
o Motion detection supported
* Specifications:
o Video inputs: one, two or four channels, 1.0Vp-p at 75Ω and BNC
o Video output: one channel
o Video standard: PAL/NTSC
o Audio input: two channels, line-in, 50 to 4,000mV and 50 to 350Hz
o Audio output: one channel
o Compression: MPEG-2
o Recording mode: 704 x 576 pixels, 25fps (PAL) and 30fps (NTSC)
o Storage: removable HDD (2.5 inches)
o Alarm input: 4CH
o Alarm output: 2CH
o Ethernet: 10/100 Base-T and RJ-45
o PTZ connector: RS-485
o Multi-task modes: live video, recording, playback, alarm, and backup
o GPS: secondary planet orientation (optional)
o GPRS: send message when alarm is triggered
o Power input: 8 to 32V DC
o Power output: 12V DC
o Maximum current: 1A
o Working temperature: 0 to 60 degree Celsius
o Humidity: less than 90% RH
* Features:
o Video resolution up to D1 (704 x 576 pixels) for one-channel
o 8 to 32V operation supported
o Highly efficient power management
o Supports scheduled power on and off
o Supports power down after specified time on ignition
o Shockproof cradle
o Rugged design
o Continuous record
o Record on alarm supported
o Vehicle telemetry (like speed, route and car ID), can be stored in video
o Error-resistant file system design, compatible with FAT32
o File certificate with water mark value
o GPS information processing and recording with video
o Motion detection supported
* Specifications:
o Video inputs: one, two or four channels, 1.0Vp-p at 75Ω and BNC
o Video output: one channel
o Video standard: PAL/NTSC
o Audio input: two channels, line-in, 50 to 4,000mV and 50 to 350Hz
o Audio output: one channel
o Compression: MPEG-2
o Recording mode: 704 x 576 pixels, 25fps (PAL) and 30fps (NTSC)
o Storage: removable HDD (2.5 inches)
o Alarm input: 4CH
o Alarm output: 2CH
o Ethernet: 10/100 Base-T and RJ-45
o PTZ connector: RS-485
o Multi-task modes: live video, recording, playback, alarm, and backup
o GPS: secondary planet orientation (optional)
o GPRS: send message when alarm is triggered
o Power input: 8 to 32V DC
o Power output: 12V DC
o Maximum current: 1A
o Working temperature: 0 to 60 degree Celsius
o Humidity: less than 90% RH
C4 1.6 HDi 110CP SX, gris fer, 299.000 km din 07/2006
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
-
spooky
- Mesaje: 405
- Membru din: Joi Noi 01, 2007 10:31 am
- Numar Inmatriculare: B-112-UFO
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: DVR
alta jucarie interesanta: http://www.karkorder.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
si ceva asemanator: http://www.mobilewitness.com/index.php? ... &Itemid=45" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bhphotovideo.com/c/product/5 ... l#features" onclick="window.open(this.href);return false;
si ceva asemanator: http://www.mobilewitness.com/index.php? ... &Itemid=45" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bhphotovideo.com/c/product/5 ... l#features" onclick="window.open(this.href);return false;
C4 1.6 HDi 110CP SX, gris fer, 299.000 km din 07/2006
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: DVR
Da. Insa ce am vrut eu:
- greutate rezonabila - are;
- dimensiuni relativ mici pentru a dosi echipamentul pe undeva prin maruntaiele masinii - are (180x180x45 mm parca);
- sa nu fie atasat de camere, sa pot duce camerele unde vreau eu prin masina - se poate;
- capacitate mare de inregistrare, deci ori un SD mare ori HDD - al meu suporta si CF si HDD (am un CF de 512MB si un HDD de 80GB);
- inregistrarea vitezei masinii - are GPS si poate;
- consum rezonabil de curent in stand-by, si posibilitatea de a reveni din stand-by la declansarea alarmei (am masurat si al meu ia 1.5-1.6A in mers ceea ce nu ma deranjeaza pentru ca va primi curent de la alternator, si 0.05-0.06A in stand-by, ceea ce e infim);
- sa aiba camere mici pentru a le camufla usor - asta nu avea deloc camere asa ca-mi iau eu ce camere vreau.
Am gasit mai multe insa fie nu aveau/suportau HDD, fie erau mari, fie se atasau de parbriz precum un GPS si erau expuse (iti da unul cu ciocanul in geam si-ti ia si aparatul care-i inregistrase moaca), fie nu aveau mod de stand-by ca sa porneasca in caz de ceva, etc.
E posibil sa mai fie si altele care sa ma satisfaca, poate chiar mai bune, doar ca nu le-am gasit.
- greutate rezonabila - are;
- dimensiuni relativ mici pentru a dosi echipamentul pe undeva prin maruntaiele masinii - are (180x180x45 mm parca);
- sa nu fie atasat de camere, sa pot duce camerele unde vreau eu prin masina - se poate;
- capacitate mare de inregistrare, deci ori un SD mare ori HDD - al meu suporta si CF si HDD (am un CF de 512MB si un HDD de 80GB);
- inregistrarea vitezei masinii - are GPS si poate;
- consum rezonabil de curent in stand-by, si posibilitatea de a reveni din stand-by la declansarea alarmei (am masurat si al meu ia 1.5-1.6A in mers ceea ce nu ma deranjeaza pentru ca va primi curent de la alternator, si 0.05-0.06A in stand-by, ceea ce e infim);
- sa aiba camere mici pentru a le camufla usor - asta nu avea deloc camere asa ca-mi iau eu ce camere vreau.
Am gasit mai multe insa fie nu aveau/suportau HDD, fie erau mari, fie se atasau de parbriz precum un GPS si erau expuse (iti da unul cu ciocanul in geam si-ti ia si aparatul care-i inregistrase moaca), fie nu aveau mod de stand-by ca sa porneasca in caz de ceva, etc.
E posibil sa mai fie si altele care sa ma satisfaca, poate chiar mai bune, doar ca nu le-am gasit.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: DVR
Deocamdata inregistrari in mers aici: http://www.ac.tuiasi.ro/mituc/onboardcamera/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imi trebuie o camera mai buna pentru fata. Asta e clar.
Imi trebuie o camera mai buna pentru fata. Asta e clar.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje: 11065
- Membru din: Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate: Bucuresti
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: DVR
Gasit camera buna. Nasol.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Victor.VR
- Teh STIG
- Mesaje: 1823
- Membru din: Mie Noi 25, 2009 7:33 pm
- Marca si model masina: Leon FR 2015 (+Audi)
- Localitate: București
- Contact:
Re: DVR
Intrebare-ntrebatoare
Cat te-a costat totul? Si de unde se poate comanda?
Citroen C4 Coupe Facelift, 2009
Chevrolet Nubira CDX, 2005
Chevrolet Nubira CDX, 2005
