Angel Eyes/Becuri Extremevision, Bluevision,Cool Blue etc

Eleroane,Kituri de caroserie,Geamuri Fumurii,Xenoane, Roti/Cauciucuri
Scrie răspuns
Avatar utilizator
eduardo_didi
Edi Talent
Mesaje: 1602
Membru din: Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de eduardo_didi »

blue vision la pozitii.
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
sebi
Mesaje: 420
Membru din: Mar Feb 20, 2007 7:01 pm
Localitate: Brasov

Mesaj de sebi »

ce becuri imi recomandati pt faza scurta. ceva gen philips blue vision, dar altceva :D ca din cate am citit alea se ard cam repede. mar interesa ceva cu lumina mai puternica decat becurile stock si alb/albastruie
Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6710
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese »

Philips Extreme Vision.
Sunt cele mai puternice de la ei parca.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
sebi
Mesaje: 420
Membru din: Mar Feb 20, 2007 7:01 pm
Localitate: Brasov

Mesaj de sebi »

sia pus cineva? cum rezista? despre philips blue vision am citit ca se ard repede. despre extreme vision nu stiu nimic.
PsH
PasHa
Mesaje: 1662
Membru din: Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare: B 58 HDI
Localitate: Bucuresti/Galati

Mesaj de PsH »

am eu, f multumit, dar s-au dus rpd, cam 5 luni
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina
Avatar utilizator
Kai-GER
Mesaje: 7
Membru din: Joi Dec 06, 2007 11:54 am
Localitate: Köln / Deutschland
Contact:

Mesaj de Kai-GER »

Since a few weeks Mishu (shomoyoque) has the Philips NightGuide (double lifetime) mounted, which I know from a reliable source 8)

I'm very curious to read about his experiences, although one has to admit that the current season with it'S late time of darkness is not the best time for testing light bulbs.

Anyway, in case he's content about the bulbs, maybe I'll consider them too as replacement once my X-Treme Power are burnt.
shomoyoque
Mesaje: 912
Membru din: Vin Feb 16, 2007 9:04 am
Localitate: Bucuresti/Constanta
Contact:

Mesaj de shomoyoque »

Imagine

The thing with Nightguides is that they have a slightly yellowish stripe on one side of the bulb and a blueish stripe on the other side. The outcome of that can be seen in the pic above, at least in theory. Actually, I only had one opportunity to test them and the feeling was good.

I didn't quite noticed the difference in colour but instead I can sum up two great features:
- you get enough light to see everything; the light has a different structure, you can actually see that.
- you also get a nice feeling that you do not blind the guys coming from the other side of the road. I am quite sensitive with my eyes and everytime I drive at night I have to fight with bad aftermarket xenons and/or wrongly setup of the classic bulbs.

Another thing is that I didn't find a big difference in terms of light power vs the standard philips's I had, but I would definitly recommend these bulbs especially for their optimal colour balance and high level of safety offered. Hopefully they will also have that double lifetime so much advertised. :)

Thanks a lot Kai for the bulbs but I guess your xtreme's are much suitable for the autobahn and the area arround Cologne. However you will have the chance to test the nightguides soon on my car and you will get a better picture of them I hope.
Citroen C4 Coupe VTR 1.4 90 cp
Avatar utilizator
Kai-GER
Mesaje: 7
Membru din: Joi Dec 06, 2007 11:54 am
Localitate: Köln / Deutschland
Contact:

Re: Angel Eyes/Becuri Extremevision, Bluevision,Cool Blue etc

Mesaj de Kai-GER »

Last weekend one of my Philips X-Treme Power was blown. I mounted them last October, so they did not last even a year. I have to say that I drive around 80% of the time with headlamps switched on, still they had the shortest lifetime of all bulbs I ever had, even the BlueVision lasted longer (ca. 1 full year).

I made a quick replacement with one Philips Premium bulb (nothing else was available on that day), and it is not darker than the remaining X-Treme Power, so this shows that not only the lifetime is short, but the light intensity of the X-Tremes deteriorates quickly to a standard level.

I will not buy them again, and I hope that Mishu will have more luck with the allegedly double-lifetime NightGuides.
Avatar utilizator
Aiurica
Mesaje: 11244
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: Angel Eyes/Becuri Extremevision, Bluevision,Cool Blue etc

Mesaj de Aiurica »

MIshu should be on forum more often !!!

Shame on him ! :mrgreen:

sry about the light bulb
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6710
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Angel Eyes/Becuri Extremevision, Bluevision,Cool Blue etc

Mesaj de Deese »

Hehe...maybe they're made in Romania :D
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
B 59 RIP
Mesaje: 52
Membru din: Vin Mar 02, 2007 4:38 pm

Re: Angel Eyes/Becuri Extremevision, Bluevision,Cool Blue etc

Mesaj de B 59 RIP »

Salut mi-am cumparat si eu niste faruri angel eyes si m-ar interesa daca afecteaza la garantie daca le pun pe masina si unde as putea sa le montez si eu
C4 coupe 1.6 110 cp vtr negru feb 2007
B 59 RIP
Mesaje: 52
Membru din: Vin Mar 02, 2007 4:38 pm

Re: Angel Eyes/Becuri Extremevision, Bluevision,Cool Blue etc

Mesaj de B 59 RIP »

pana la urma mi le-am montat singur,dar spuneti-mi si mie cum e treaba cu garantia.
C4 coupe 1.6 110 cp vtr negru feb 2007
Avatar utilizator
Aiurica
Mesaje: 11244
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: Angel Eyes/Becuri Extremevision, Bluevision,Cool Blue etc

Mesaj de Aiurica »

atata timp cat nu ai probleme pe parte el;ectrica, nici garantia nu iti e afectata.
daca Doamne Fereste ai probleme...or sa aratae cu degetul...eteeee....ai pus faruri si daia.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6710
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Angel Eyes/Becuri Extremevision, Bluevision,Cool Blue etc

Mesaj de Deese »

Ma bag si eu pe topicul asta cu o intrebare....exista faruri pt C4 (ma refer la tot blocul optic) cu lupa?
Sa fie tot cu becuri cu halogen, dar sa aiba si lupa.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Angel Eyes/Becuri Extremevision, Bluevision,Cool Blue etc

Mesaj de Shadow »

Pai pe farurile aftermarket poti sa pui halogen...de fapt se recomanda halogen pe ele.
Iar cele pe crom sunt foarte apropiate de cele stock dar au lupa si parerea mea ca arata mult mai bine.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)
Scrie răspuns

Înapoi la “Tuning&Styling EXTERIOR”