Filmulete dragute
Reguli forum
Continut explicit!!!!
Continut explicit!!!!
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: Filmulete dragute
https://www.youtube.com/watch?v=Vr9r81O5vN8" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje: 5749
- Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina: Lancer Sportback
- Contact:
Re: Filmulete dragute
Nu doar ca e racheta, e o racheta extrem de stabila!
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: Filmulete dragute
https://www.youtube.com/watch?v=NnRB0KQrpPI" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje: 5749
- Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina: Lancer Sportback
- Contact:
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: Filmulete dragute
https://grrc.goodwood.com/festival-of-s ... e-top-runs" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje: 5749
- Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina: Lancer Sportback
- Contact:
Re: Filmulete dragute
La rusi nu merg figurile
)
http://www.liveleak.com/view?i=319_1436293989" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.liveleak.com/view?i=319_1436293989" onclick="window.open(this.href);return false;
- emicald
- Mesaje: 1042
- Membru din: Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina: Citroen C4 thp
- Localitate: Rm. Vilcea
Re: Filmulete dragute
Ala e un loc de vis pentru un pasionat de masini. Cel putin eu visez sa ajung p-acolo in vreun an.
C4
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: Filmulete dragute
https://www.youtube.com/watch?v=hGZRairqHNI" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: Filmulete dragute
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- satelite
- Mesaje: 40
- Membru din: Mar Apr 29, 2014 9:47 am
- Marca si model masina: Citroen C4, 1.6
- Numar Inmatriculare: B-26-BIT
- Contact:
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: Filmulete dragute
Hello GT-R! Bye GT-R!
https://www.youtube.com/watch?v=JCKTfbtpXj8" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=JCKTfbtpXj8" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: Filmulete dragute
Chris Harris si Tiff Needell in acelasi clip? ...FTW?
https://www.youtube.com/watch?v=dThFyzMaGBE" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=dThFyzMaGBE" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- vip3r_yo05
- Mesaje: 668
- Membru din: Joi Sep 09, 2010 1:42 pm
- Marca si model masina: Citroen DS5
- Numar Inmatriculare: B-65-YAT
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Filmulete dragute
Intamplarea mea astazi. Nu e funny, dar... e hilar: https://www.youtube.com/watch?v=dFS8JOFC8f4" onclick="window.open(this.href);return false;
-
robitza21
- Mesaje: 284
- Membru din: Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina: Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare: B-111-RFM
Re: Filmulete dragute
Exact cum ai spus si pe FB : Ne meritam soarta!
Imtamplarea face sa fiu in Turcia acum si nu mai pot de rusine! Imi e EFECTIV rusine sa afirm ca sunt roman!
Mentionez ca sunt la all inclusive si cred ca am spus tot prin asta...
Imtamplarea face sa fiu in Turcia acum si nu mai pot de rusine! Imi e EFECTIV rusine sa afirm ca sunt roman!
Mentionez ca sunt la all inclusive si cred ca am spus tot prin asta...
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Re: Filmulete dragute
1905, 200cp.
https://www.youtube.com/watch?v=SgN1387v4sA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=SgN1387v4sA" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!