Poze cu membrii clubului
-
dumiflo
- The Citroen C4 man
- Mesaje: 659
- Membru din: Mie Feb 14, 2007 11:35 am
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Baa!! Cine e ala cu palarie din masina ta?!?!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- ace117
- WRC
- Mesaje: 332
- Membru din: Joi Mar 22, 2007 9:33 pm
- Localitate: Sf. Gheorghe
SEAT LEON FR "STEALTH KNIGHT"- 2.0 TDI - POWERED BY RaBaNne - 220 CP / 450 NM soon STAGE 2: 250 CP / 500 NM!
DESIGN BY ONO TUNING

http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?t= ... &start=525" onclick="window.open(this.href);return false;
ex C4 COUPE 1.4 16V - POWERED BY DIMSPORT - 110 CP, LESTER DESIGN
DESIGN BY ONO TUNING

http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?t= ... &start=525" onclick="window.open(this.href);return false;
ex C4 COUPE 1.4 16V - POWERED BY DIMSPORT - 110 CP, LESTER DESIGN
-
dumiflo
- The Citroen C4 man
- Mesaje: 659
- Membru din: Mie Feb 14, 2007 11:35 am
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
-
nero
- Robotizat
- Mesaje: 843
- Membru din: Mie Aug 08, 2007 9:45 am
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
...fara palarie, intr-un tractor fara plug

Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje: 11065
- Membru din: Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate: Bucuresti
-
mituc
- Mesaje: 9122
- Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
- Localitate: Iasi
- Contact:
Poza asta ai recuperat-o din aparatul foto unui pacient care te-a pozat in timp ce-l plimbai cu targa?Deese scrie:`z me again
P.S.: cind il plimbai cu targa faceai si drifturi sau doar liniute?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- silvius
- Mesaje: 2430
- Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
- Numar Inmatriculare: B08BBK
- Localitate: Bucuresti / Varna
- Contact:
-
bestskud
- Mesaje: 82
- Membru din: Mie Aug 22, 2007 2:00 pm
- Numar Inmatriculare: IS-84-TOM
- Localitate: Iasi(chirila)/Bucuresti(sala palatului)
- Contact:











